پاتاق نیوز

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پاتاق نیوز


سپاهان درب
ایرانی‌ها را با سریال‌هایمان به کره نزدیک کرده‌ایم!
چرا سازمان اوج دفتر پخش برای تولیداتش ندارد؟
«رگ خواب»؛ انتخابی بزرگ در بیداری عمیق!

وضعیت هوای کرمانشاه در شرایط بحرانی قرار گرفت

به گزارش "پاتاق نیوز"بر اساس شاخص سنجش آلودگی هوا (PSI) با عبور غلظت ذرات معلق موجود در هوای شهر کرمانشاه و سایر آلاینده‌ها از مرز 350 واحد هوای شهر کرمانشاه برای نخستین بار در سال جدید در وضعیت بحرانی قرار گرفت.

براساس این گزارش PSI استانداردی برای گزارش روزانه کیفیت هوا بوده که در این شاخص از میزان آلاینده‌هایی همچون منواکسیدکربن و ذرات معلق استفاده می‌شود و از 150 تا 250 هشدار از 250 تا 350 اضطرار و از 350 واحد به بالا بحرانی است.

رئیس اداره نظارت و پایش حفاظت از محیط زیست کرمانشاه با بیان اینکه توده گرده و غبار از ساعت یک بامداد امروز وارد جو استان شده است گفت: افزایش این توده گرد و غبار از ساعت یک بامداد تا هشت صبح روندی افزایشی داشته است.

ثریا قربانی خروج این توده گرد و غبار را منوط به وزش باد دانست و افزود: میزان غلظت ذرات معلق در جو کرمانشاه صبح امروز به عدد 860 میکروگرم بر مترمکعب رسید و میانگین هشت ساعته آن نیز 491 میکروگرم بر مترمکعب هوا است.

وی تعداد روزهایی که امسال هوای کرمانشاه وضعیت غیر استانداری را به خود دیده است شش روز اعلام کرد و گفت: هوای شهر کرمانشاه از ابتدای امسال پنج روز در شرایط هشدار بوده و امروز نیز با شرایط بحرانی روبه‌رو بوده است.



بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/